El sistema fre empleat era de vuit. Alguns vehicles disposaven a més de fre de cargol.
Els cotxes de la sèrie ABC 62 i 63 estaven construïts amb xassís de fusta recoberta de planxes metàl·liques, la caixa era de fusta i també estava revestida exteriorment de planxa de ferro. Aquesta sèrie es va modificar als mateixos tallers de la companyia incloent la tercera classe.
La sèrie AB 12, 13 i 14 construïts amb xassís de ferro i caixa de fusta van fer servei fins la clausura. Es van abandonar a la línia entre Gallecs i Santa Perpètua.
El cotxe de la sèrie BC 22 també construït amb xassís de ferro i caixa de fusta era de segona classe. Al 1915 es va reconstruir a la mateixa companyia cm a 2a / 3a classe. Després del accident del 1927 es va reparar un any després Als tallers de Sant Andreu. Va ser abandonat junt amb els AB.
La sèrie C amb els 23 i 24, incloïa balconets, era de xassís de ferro i la caixa de fusta recoberta de planxa. Va circular fins la clausura. Es va abandonar a l'estació de Caldes i es va poc a poc es va destrossar.
Diversos cotxes propietat de la companyia del Nord, van circular regularment des de Caldes a Barcelona, portaven als seus laterals uns rètols pintats amb la inscripció "Mollet a Caldas de Montbuy".
La major part de cotxes i furgons estaven pintats de color verd.
Els adquirits en 1928 possiblement eren marrons o de fusta envernissada. |