Amb motiu de l'Exposició Universal, l'empresa "Sagalés" va posar a disposició del públic cotxes directes a Barcelona a la mateixa plaça Espanya. Primer ho feien amb autobusos "Hispano Suiza" i després "Chevrolet".
Tant els camions "Saurer" com els cotxes de la "Sagalés", que feien el viatge amb menys temps, van perjudicar greument la marxa del tren. Al 1939 les pèrdues eren molt grans i l'octubre de 1930 la companyia va demanar el rescat de la línia per l'Estat.
Dos accidents es van produir l'any 1931. Un tren mixt que anava de Mollet a Caldes de Montbui, se li va desenganxar un dels vagons que anava carregat amb ciment. Al sortir de la via, va anar trencant 200 metres de travesses.
L'altre accident es va produir quan, una tarda, un camió que va arribar al pas a nivell de Mollet a Santa Perpètua, el conductor va veure la cadena posada, doncs el tren estava a punt d'arribar. Mentre passava el tren el va envestir arrossegant el camió i matant el conductor.
Veient les pèssimes condicions del material de la companyia, els mateixos empleats, derivaven els viatgers als autobusos. |